Kazanan dostluk oldu

2025–2026 Futbol Sezonu U11 Ligi, sezon sonunda düzenlenen madalya töreniyle tamamlandı. Edirne Amatör Spor Kulüpleri Federasyonu (ASKF) tarafından lige katılan tüm takım ve sporcular madalya ile ödüllendirildi.

U11 Ligine 18 takım katılırken, altyapı liglerinin gelişim odaklı yapısı doğrultusunda puanlama yapılmadı ve mücadele eden tüm sporcular madalya ile ödüllendirildi.

Sezonun son karşılaşmalarının ardından düzenlenen törende, genç sporcuların heyecanına aileleri, antrenörleri ve kulüp yöneticileri de ortak oldu. Madalyalar, Edirne Amatör Spor Kulüpleri Federasyonu (ASKF) Başkanı Muzaffer Yıldırım, Futbol İl Temsilcisi Yavuz Çiroz, İpsala Gençlik ve Spor İlçe Müdürü Fatih Yakıt ile ASKF Yönetim Kurulu üyeleri Hamza Erhan, Özkan Arsu ve Emre Tezcan tarafından takdim edildi.

Sezon boyunca centilmenlik, takım ruhu ve mücadele örneği sergileyen minik futbolcular, gösterdikleri performansla takdir topladı. Törende, sporcuların yalnızca sportif başarılarının değil, dostluk, saygı ve fair-play anlayışının da ön plana çıktığı vurgulandı.

Edirne Amatör Spor Kulüpleri Federasyonu yetkilileri, çocukların gelişimine katkı sunan antrenörlere, kulüp yöneticilerine ve her zaman destek veren ailelere teşekkür ederek, altyapı sporuna destek vermeye ve geleceğin başarılı sporcularını yetiştirmeye kararlılıkla devam edeceklerini ifade etti.

ASKF, U11 Ligi'ne katılan tüm kulüpleri, sporcuları, antrenörleri, yöneticileri ve ailelerini tebrik ederken, yeni sezonda da sağlık, başarı ve centilmenlik ruhunun ön planda olduğu bir futbol sezonu temennisinde bulundu. Haber Merkezi