“Öğretmenlerimizi desteklemeye devam edeceğiz”

Edirne Ticaret ve Sanayi Odası Yönetim Kurulu Başkanı Sezai Irmak, 24 Kasım Öğretmenler Günü dolayısıyla bir mesaj yayımladı. Irmak, “Eğitimin niteliğini yükseltmek, ülkemizin yarınlarını güçlendirmek demektir. Bu bilinçle, öğretmenlerimizin değerini büyüten her adımı desteklemeye devam edeceğiz” dedi.

“Tüm eğitim neferlerine şükranlarımı sunuyorum”

Irmak, mesajında şunları kaydetti:

“24 Kasım Öğretmenler Günü vesilesiyle geleceğimizi şekillendiren tüm öğretmenlerimizi saygı ve gönülden bir teşekkürle anıyorum. Öğretmenlerimiz; bilginin ışığını toplumun her köşesine taşıyan, çocuklarımıza yalnızca ders değil, yaşam rehberliği sunan eşsiz emek kahramanlarıdır. Eğitimin niteliğini yükseltmek, ülkemizin yarınlarını güçlendirmek demektir. Bu bilinçle, öğretmenlerimizin değerini büyüten her adımı desteklemeye devam edeceğiz. Tüm öğretmenlerimizin 24 Kasım Öğretmenler Günü’nü en içten dileklerimle kutluyor, Cumhuriyetimizin kurucusu ve Başöğretmen Mustafa Kemal Atatürk’ü saygıyla anıyor, emekleriyle geleceğe umut eken tüm eğitim neferlerine şükranlarımı sunuyorum” Haber Merkezi