Süloğlu’nda korkutan yangın
Edirne’nin Süloğlu ilçesinde meydana gelen tarla yangını, korku yarattı. İlçede Kovankaya mevkiinde çıkan yangında tarlada ekili buğdaylar büyük zarar gördü. Süloğlu Belediye Başkanı Mehmet Ormankıran, “Hasat döneminde yaşanan yangın nedeniyle zarar gören çiftçimize geçmiş olsun” dedi.
Süloğlu ilçesinde Kovankaya mevkiinde otluk alanda başlayıp tarlaya sıçrayan yangın, Süloğlu Belediyesi İtfaiye ekipleri ve Orman İşletme Müdürlüğü ekiplerinin müdahalesi ile kontrol altına alındı. Yangında henüz hasat edilmemiş buğdaylar büyük zarar gördü.
Süloğlu Belediye Başkanı Mehmet Ormankıran, hasat döneminde yaşanan yangın nedeniyle zarar gören çiftçilere geçmiş olsun temennisinde bulundu. Ormankıran, “Bu dönemde meydana gelebilecek yangınların önüne geçebilmek için vatandaşlarımızın daha dikkatli ve duyarlı olmaları büyük önem taşıyor. Özellikle yol kenarlarına izmarit ve yanıcı madde atılmaması, tarım alanlarının yakınında ateş yakılmaması ve tarımsal faaliyetler sırasında gerekli tedbirlerin alınması olası yangınların önlenmesine katkı sağlayacaktır. Çiftçimizin emeğini korumak hepimizin ortak sorumluluğudur” ifadelerini kullandı.
Haber Merkezi