Trakya Üniversitesi (TÜ) Tıp Fakültesi Hastanesi’ne İnme Merkezi açıldı. Açılışa, TÜ Rektörü Prof. Dr. Mustafa Hatipler, Edirne İl Sağlık Müdürü Uzm. Dr. Mustafa İshak Yıldırım, TÜ Tıp Fakültesi Dekanı ve Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Sedat Üstündağ, rektör yardımcıları, akademisyenler ve hekimler katıldı. Hatipler, açılışta yaptığı konuşmada, “Trakya Üniversitesi ve Sağlık İl Müdürlüğü işbirliğiyle İnme Merkez’imizi aktif hale getirdik. Üniversitemize ve hastanemize hayırlı olmasını diliyorum.” dedi.
Açılışın sonunda Rektör Hatipler ve heyet hastaları ziyaret etti. Haber Büşra Akıllı
GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.