İl Jandarma Komutanı Albay Mehmet Kasım Ermiş, Jandarma Teşkilatının 186’ncı kuruluş yıl dönümü dolayısıyla Lozan Caddesi’ndeki şehitliği ziyaret etti. Şehitler için dua edilmesinin ardından Ermiş ve personel kabirlere karanfil bıraktı.
Jandarma Teşkilatının 186’ncı kuruluş yıl dönümünü kutladıklarını belirten Ermiş, vatanın şehitler sayesinde var olduğunu ifade etti. (aa)
GÜNDEM
21 Haziran 2026GÜNDEM
21 Haziran 2026GÜNDEM
21 Haziran 2026GÜNDEM
21 Haziran 2026GÜNDEM
21 Haziran 2026GÜNDEM
21 Haziran 2026GÜNDEM
21 Haziran 2026Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.