Edirne İl Sağlık Müdürü Uzm. Dr. Mustafa İshak Yıldırım, Sağlıkta Kalite Standartları toplantısına katıldı.
Edirne İl Sağlık Müdürlüğü tarafından düzenlenen toplantıya hizmet başkanlarının yanı sıra Edirne’de hizmet sunan kamu ve özel sağlık tesislerinin yöneticileri ile kalite birimlerinde görev yapan çalışanlar katıldı.
Toplantının açılış konuşmasını yapan İl Sağlık Müdürü Yıldırım, tüm sağlık tesislerinde kalite kültürünün yerleşmesi için yapılan çalışmalara katkı sunan ekiplere teşekkür ederek toplantının verimli geçmesi temennisinde bulundu. Haber Merkezi
GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.